تعمیر شوفاژ در کرج

سرویس رادیاتور در کرج

رادیاتورها یکی از قدیمی‌ترین سیستم‌های گرمایش خانه هستند که امروزه هنوز مورد استفاده قرار می‌گیرند. چه نیاز به تعمیر شوفاژ در کرج داشته باشید و چه به دنبال نصب یک رادیاتور  جدید و کارآمد و کم هزینه در خانه مدرن خود هستید، خدمات ما شامل تمام این موارد می‌شود.

شرکت تعمیر شوفاژ ما سال‌ها تجربه محلی در نصب، تعمیر و تعویض رادیاتور در سراسر کرج را دارد. فرقی نمی‌کند خانه قدیمی‌تری داشته باشید یا یک ساختمان کاملاً جدید در، تیم ما تجربه فراوانی در این صنعت را دارد تا خدمات سفارشی رادیاتور مورد نیاز را به شما ارائه دهد!

شماره تماس

۰۹۳۸۱۲۸۸۶۰۰

۰۹۱۲۶۶۰۸۵۶۳

۰۲۶۳۲۳۰۱۷۵۳

 

نصب رادیاتور مسکونی در کرج

تعمیر پکیج در کرج

آیا به دنبال نصب یک سیستم گرمایشی جدید هستید؟ آنها همچنین اتاق‌های راحت‌تری را در خانه‌های جدید ایجاد می‌کنند و به جای چرخاندن هوای گرم در بالا، فضاها را از زمین گرم می‌کنند.

سه نوع اصلی از رادیاتورهای مسکونی که ما نصب می‌کنیم عبارت‌اند از:

  • رادیاتورهای بخار: در این سیستم آب را تا درجه جوش گرم می‌کنند. بخار حاصل سپس در سراسر رادیاتورهای مستقل جریان می‌یابد.
  • رادیاتورهای آب گرم: در این نوع سیستم گرمایشی، جریان مداوم آب گرم برای گرم کردن خانه‌ها استفاده می‌شود.
  • رادیاتورهای الکتریکی: این رادیاتورها مانند رادیاتورهای بخار عمل می‌کنند، اما روغن مخصوص را به جای آب گرم می‌کنند. رادیاتورهای برقی معمولاً به‌جای یک سیستم مرکزی به‌عنوان واحد جداگانه نصب می‌شوند و به شما امکان می‌دهند در صورت نیاز هر یک از آنها را به صورت جدا روشن و خاموش کنید.

تعمیر رادیاتور در کرج

با مراقبت مناسب، رادیاتورهای خانه شما باید سال‌ها به طور مؤثر  و درست کار کنند. در حالی که مشکلات پیچیده نادر است، رادیاتورهای شما ممکن است گهگاه خراب شوند و تا زمانی که مشکل را حل نکنید، گرما نخواهید داشت. در اینجا برخی از دلایل اصلی برای برنامه ریزی تعمیر شوفاژ در کرج آورده شده است:

  • هوای محبوس شده: اگر نیمه پایینی شوفاژ به اندازه کافی گرم باشد، اما نیمه بالایی دمای خنکی داشته باشد، می‌توانید بگویید که رادیاتور شما هوا را محبوس کرده است. رفع مشکل شامل هواگیری تنظیم کننده و بررسی علت زمینه‌ای برای جلوگیری از تکرار آن است.
  • تجمع لجن: بیرون رادیاتور خود را بررسی کنید. اگر نقاط سرد پیدا کردید، تجمع لجن یا زنگ زدگی می‌تواند جریان مناسب آب را در لوله‌ها مسدود کند. یک شستشوی سیستم می‌تواند لوله‌ها را برای بازگرداندن عملکرد مناسب تمیز کند.
  • عملکرد پر سر و صدا: گرم شدن بیش از حد دیگ بخار شایع‌ترین علت صداهای بلند از رادیاتور شما است. اگر دما خیلی زیاد باشد یا رسوب آهکی در داخل دیگ بخار ایجاد شده باشد، ممکن است سر و صدای زیاد اتفاق بیفتد. ما می‌توانیم به تعیین دمای مناسب برای تنظیم دیگ بخار یا حذف رسوبات آهک در صورت لزوم کمک کنیم.

تعویض شوفاژ در کرج

مراقب علائم خرابی رادیاتور خود باشید. اگر متوجه نشتی، زنگ زدگی در قسمت بیرونی رادیاتور، صداهای صدای بلند از لوله‌ها یا نوسانات غیرعادی دما شدید، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که رادیاتور را جایگزین کنید.

اگر در حال حاضر در هر اتاق خانه خود یک رادیاتور سنتی دارید، ممکن است خوشحال شوید که امروزه رادیاتورهای مدرن و زیبا در دسترس هستند. اینها برای طراحی محتاطانه‌تر که به طور یکپارچه با دکوراسیون شما ترکیب می‌شود، روی دیوار نصب می‌شوند. رادیاتورهای مدرن همچنین کارآمدتر هستند و به راحتی خانه شما را راحت نگه می‌دارند و قبض‌های گرمایش ماهانه را کاهش می‌دهند.

آموزش تعمیرات کولر گازی و نگهداری آن

 

آموزش تعمیرات کولر گازی توسط خودتون

پس از دیدن این مطلب درباره تعمیر و نگهداری از کولرگازی، خودتان می‌توانید تعمیرات کولر را انجام دهید و به بهترین نحو ممکن از سیستم خود مراقبت کنید.

اگر به هرگونه خدمات تعمیرات کولر گازی نیاز دارید با تعمیرکاران ما در پکیج دونی تماس بگیرید.

۰۹۳۸۱۲۸۸۶۰۰

۰۹۱۲۶۶۰۸۵۶۳

۰۲۶۳۲۳۰۱۷۵۳

 

آموزش تعمیرات کولر گازی و نحوه نگهداری از آن

تعمیر کولر

 

سرویس کولر گازی از اصلی‌ترین عامل موثر در طول عمر کولر گازی است.

کولر گازی یکی از وسایل مهم و پرکاربرد در تابستان محسوب می‌شود، در درون هر کولر گازی فیلترهایی وجود دارد که از این فیلترها برای تصفیه هوای در گردش در سیستم استفاده می‌شود کثیف شدن این فیلترها، باعث کاهش کارایی سیستم و افزایش راندمان مصرف انرژی می‌شود،به همین دلیل، باید فیلترها در زمان‌های کوتاه چک شوند و درصورت نیاز تعویض شوند.

برخی از مشکلات کولرگازی اگرچه خیلی جدی به نظر نمی‌رسند، اما فشار زیادی را به کولر وارد می‌کنند. پس توصیه‌می‌شد جهت افزایش کارایی سیستم خود هر چند وقت یک بار برای سرویس کردن و عیب‌یابی آن توسظ تعمیرکاران حرفه‌ای اقدام کنید.

در ادامه بصورت کامل به آموزش تعمیر و نگهداری کولر گازی می‌پردازیم.

اگر کولر گازی در زمان مناسب سرویس نشود، کثیفی فیلتر و کندانسور موجب می‌شود که زمان و هزینه بیشتری از کولر صرف خنک کردن محیط شود و کمپرسور هم بیشتر از اندازه کار کند که این کار به دستگاه و سیم کشی صدمه وارد می‌کند.

برای سرویس کولرگازی به نکاتی باید توجه داشت:

سرویس کولر

  1. اگر فن دستگاه خشک شود هنگام روشن شدن احتمال شکستن پره‌ها وجود دارد.
  2. درکولرگازی یک شلنگ تخلیه است که درصورت گرفتگی رطوبت داخل آن می‌ماند و موجب نشت اب از پنل یا نمزدگی دیوار می‌شود

استفاده از مواد ضد زنگ در کولر گازی‌هایی از نوع اسپلیت باعث طولانی‌تر شدن عمر دستگاه و شبکه کندانسور و تبادل سریع گرما و سرما می‌شود که این کار در کاهش مصرف برق و راندمان نهایی تاثیر متقابل دارد.

بعضی از کولرهای گازی اسپلیت به همراه سیستم سرمایش، گرمایش هم دارند و از شیربرقی یا المنت استفاده می‌کنند که این نوع شیر عملکرد و مصرف برق کمتری دارد.

سرد شدن اتاق بیشتر از حد استاندارد، ضمن اینکه از نظر بهداشتی درست نیست موجب افزایش مصرف برق و فرسایش بیهوده دستگاه نیز می‌شود. اسپلیت و کولر گازی به نگهداری منظم نیاز دارد تا کارکردی موثر و کارآمد داشته باشد، عدم توجه به تعمیرات کولر گازی موجب کاهش عملکرد تهویه مطبوع و همچنین هدر رفتن انرژی می‌شود.

چک کردن کندانسور

واحد خارجی سیستم تهویه مطبوع شامل کمپرسور، فن و کویل‌ها می‌شود. هیچ مانعی نباید در مسیر هوای کندانسور قرار داشته باشد و هوا حتماً باید بدون مانع به داخل کندانسور وارد شود.

تمیز کردن اواپراتور

اوپراتور از قسمت‌های اصلی یک کولر است که گاز را به سرما تبدیل می‌کند.

اگر سرمای دستگاه شما کاهش یافته است احتمال دارد اوپراتور کثیف شده باشد. جهت تمیز کردن کویل‌های داخلی اوپراتور می‌توانید از دستمال مرطوب یا جاروبرقی استفاده کنید. توصیه می‌شود حاقل هر ماه این کار را انجام دهید.

مراقبت از کولر گازی در زمستان

وجود هر گونه زباله یا گیاه و مسدود شدن جریان هوا می‌تواند منجر به کاهش کارایی کولر شما شود و قبض‌های انرژی شما را افزایش دهد.

رطوبت در برگ‌ها موجب زنگ‌زدگی دستگاه می‌شود.

توصیه می‌شود در فصل زمستان از کاور برای نگهداری کولر گازی استفاده کنید. توجه کنید که کاور شما نباید از جنس پلاستیک باشد چون موجب تراکم بخار آب می‌شود و در نتیجه دستگاه زنگ زده و کارایی آن کاهش میابد.

روشن و خاموش نشدن کمپرسور و فن واحد بیرونی

واحد خارجی

در رله شما سیم پیچی وجود دارد که برق از آن عبور می‌کند و میدان مغناطیس ایجاد می‌شود و این میدان موجب کار کردن کنتاکتور می‌شود که در نتیجه در سیستم شما برق جریان پیدا می‌کند.

اگر عبور برق خیلی قوی باشد، ممکن است منجر به خرابی کنتاکتور شود و کنتاکتور نتواند برق را انتقال دهد. در این مواقع، قطعاتی که در رله مسئول تامین برق هستند نمی‌توانند روشن شوند.

کمپرسور و فن کندانسور توسط این رله‌ها کنترل می‌شوند. پس زمان روشن نشدن سیستم نیاز است تا رله تغذیه کننده را چک کنید.

شاید در برخی اوقات، کنتاکتورها گیر کنند و موجب قطع شدن عبور برق شوند. اما با این وجود زمانی که کولر خاموش می‌شود این قطعات روشن هستند.

فیش‌ها و سیم‌های شل در برد کولر گازی

سنسورها، سیم‌های موتور پنل و سیم‌های ورودی به برد الکترونیکی پنل متصل شدند و هر کدام از این موارد اگر با یک اتصال شل یا خراب همراه باشند به طور کامل نمی‌توانند برق را انتقال دهند. که این امر می‌تواند عملکرد کولرگازی را کاهش دهد و در کار آن اختلال ایجاد کند.

یادگیری تعمیر خازن‌های دستگاه  و عیب یابی

در ادامه آموزش تعمیرات کولر  گازی درباره تعمیر خازن‌ها می‌گوییم.

خازن وظیفه افزایش گشتاور در زمان راه‌اندازی کمپرسور را برعهده دارد و گاهی اوقات از یک خازن جهت راه‌اندازی موتور فن استفاده می‌شود.

اصلی‌ترین دلیل خرابی کولرهای گازی این است که کولر در اوج گرما کار می‌کند، سپس ترموستات دما را تنظیم می‌کند و با کمک خازن‌ها کمپرسور روشن می‌شود، در صورتی که این کار موحب خرابی خازن‌ها می‌شود.

زمانی که خازن کولر خراب شود، موتور فن روشن می‌شود اما کمپرسور کار نمی‌کند و هنگامی که ترموستات در جهت عقربه‌های ساعت حرکت می‌کند در این حالت موتور مبدل روشن نمی‌شود.

خنک سازی موتور و خازن می‌تواند طول عمر خازن را افزایش دهد.

سرویس پکیج آریستون در جهانشهر

 

پکیج‌ آریستون در جهانشهر زمینی و دیواری از نظر نوع سوخت هم به چند دسته متفاوت تقسیم می‌شود:

شماره تماس

۰۹۳۸۱۲۸۸۶۰۰

۰۹۱۲۶۶۰۸۵۶۳

۰۲۶۳۲۳۰۱۷۵۳

 

  • پکیج برقی که در دو نوع زمینی و دیواری موجود می‌باشد که دارای مزیت بی صدا بودن می‌باشد.
  • پکیج گازی که در دو نوع دیواری و زمینی موجود می‌باشد که مانند پکیج برقی بی صدا می‌باشد.
  • پکیج دو گانه سوز که فقط در نوع زمینی موجود می‌باشد که نمی‌توان آن را درون منزل نصب کرد و باید بیرون از منزل و در مکانی مانند انباری و یا موتور خانه و … نصب شود.
  • پکیج گازوئیلی که این پکیج مانند پکیج دو گانه سوز است و فقط در نوع زمینی موجود می‌باشد و نمی‌توان آن را درون منزل نصب کرد و باید درون موتورخانه و یا انبار و … نصب کرد.

مزایای پکیج آریستون در جهانشهر

پس از رسیدن به پاسخ پکیج چیست باید با مزایای آن آشنا شوید و در صورت تمایل سپس آن را تهیه کنید.
پکیج مزایای زیادی دارد که در ادامه شما را با آن آشنا خواهیم کرد.

  • تنظیم کردن دمای پکیج به میزان دلخواه خود
  • استقلال هر واحد مسکونی به صورت کامل و جداگانه
  • نصب و راه اندازی سریع و آسان
  • کار کردن آرام و بدون تولید صدا و آلودگی صوتی
  • کاهش انرژی مصرفی گاز، برق و … نسبت به سایر سیستم‌های گرمایشی
  • فضای مفید محیط منزل را کمتر اشغال می‌کند
  • بالا بودن ایمنی آن چرا که دارای سنسورهای دود، سنسور آب گرم و …
  • در دسترس بودن برای کنترل سیستم و تعمیر در داخل منزل و ….

سرویس پکیج آریستون در جهانشهر

بررسی مزایا و معایب پکیج دیواری به همراه توضیحات کاربردی

در این روزها پکیج دیواری به عنوان یک وسیله گرمایشی، در اکثر خانه ها استفاده میشود و برای انتخاب وسیله گرمایشی منزل، یکی از گرینه های رایج میباشد. اگر شما هم به دنبال خرید پکیج دیواری هستید پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با مزایا و معایب استفاده از پکیج دیواری آشنا بشوید.

شماره تماس

۰۹۳۸۱۲۸۸۶۰۰

۰۹۱۲۶۶۰۸۵۶۳

۰۲۶۳۲۳۰۱۷۵۳

 

در نظر داشته باشید حتی اگر از بهترین برندها مدل های خیلی باکیفتی از پکیج را هم تهیه کنید، ایراداتی را به همراه دارند.

 

متداول ترین سوالات هنگام خرید پکیج دیواری مزایا و معایب پکیج دیواری:

  • پکیج آپارتمان چیست
  • سوخت پکیج چیست
  • کم صداترین پکیج دیواری
  • مزایا و معایب پکیج دیواری بوتان
  • مزایا و معایب شوفاژ (فواید شوفاژ)
  • پکیج دیواری بهتر است یا زمینی
  • بهترین و مناسبترین پکیج دیواری موجود در بازار ایران
  • تفاوت پکیج و آبگرمکن

 

مزایا و معایب پکیج دیواری: پکیج چیست؟

بسیاری از افراد کارکرد پکیج ها را در آپارتمان ها نمیدانند؛ آیا تا به حال به این اندیشیده اید که اصلا پکیج های منزل چیست؟ چه عملکردی دارد؟ مزایا و معایب آن ها نسبت به سیستم های گرمایشی مرکزی چیست؟ پکیج ها به دو مدل دیواری و زمینی هستند که بسته به متراژ و نوع کارکرد و نیاز انتخاب میشوند. در گذشته موتورخانه های مرکزی برای سیستم گرمایشی وجود داشتند که امروزه پکیج ها جای آن ها را گرفته اند. پکیج برای گرم گردن آب مصرفی و شوفاژ استفاده میشود.

 

انواع پکیج دیواری:

پیش از بررسی مزایا پکیج دیواری و معایب پکیج دیواری، بد نیست بدانید که پکیج‌ها براساس نوع سوخت مصرفی در ۴ گروه قرار می‌گیرند:

  1. پکیج برقی این نوع پکیج دو مدل دیواری و زمینی دارد و بدون صدا میباشد.
  2. پکیج گازسوز هم مانند پکیج برقی در هر دو مدل دیواری و زمینی در بازار موجود و بدون صدا است.
  3. پکیج دوگانه سوز یک پکیج زمینی است که می‌توان آن را هم در موتورخانه و هم خارج از واحد مسکونی نصب کرد.
  4. پکیج گازوئیل سوز نیز یک پکیج زمینی با امکان نصب در موتورخانه و خارج از واحد مسکونی است.

مزایا و معایب پکیج دیواری

نوبت به آن رسیده که مزایا و معایب پکیج دیواری را بررسی کنیم و تا جایی پیش رویم که بهترین و مناسب ترین پکیج دیواری را بعد از خواندن این مقاله پیدا کنید.

سرویس پکیج در کرج

۱. مزایا پکیج دیواری و معایب پکیج دیواری

  • شما میتوانید با داشتن پکیج دیواری دمای آب را در حالت های مختلف و در هر لحظه مشاهده کنید. پکیج به شما دما را نشان میدهد.
  • میتوانید فن کوئل را به همراه پکیج استفاده کنید در این صورت گرما مطبوع تر هست و همچنین انرژی و هزینه نیز کاهش میابد. قطعاتی مانند پرشر سوئیچ هوا برای ایجاد همچین حالتی بسیار کارآمد و تاثیرگذار هستند.
  • اگر میزان مصرف گاز پکیج دیواری را به همراه دیگر سوخت‌ها با موتورخانه مقایسه کنیم، باید بگوییم که میزان بازدهی و راندمان پکیج بسیار بالاتر و مناسب‌تر است.
  • از مهم ترین مزایای قابل توجه در پکیج های دیواری این است که کوچک هستند و حجم کمی را دربر میگیرند به همین دلیل در آپارتمان های متراژ کم بسیار از ان ها استقبال شده است. حجم پکیج دیواری به اندازه ای است که به راحتی در دیوار بالکن، گوشه آشپزخانه و یا در دورن کابینت جا میگیرد.
  • در آپارتمان ها برای هر واحد مسکونی یک پکیج اختصاصی وجود دارد و هر واحد بطور مستقل میتواند در تنظیم دما و سایر تنظیمات عمل نماید.
  • در مصرف انرژی نسبت به سیتم های گرمایشی دیگر نیز بهینه عمل میکنند.
  • یکی دیگر از مزایای مهم و قابل توجه امنیت در استفاده از پکیج ها است. آن ها دارای سنسورهایی هستند که هم خطر را تشخیص میدهند و هم در مواجهه با خطر بصورت اتوماتیک خاموش میشوند.
  • از ابتدای مرحله یعنی خرید وسیله گرمایشی، راه انداری و نگهداری، به نسبت موتورخانه یا سایر سیستم های گرمایشی از لحاظ هزینه و انرژی کمتر هستند که این مورد یک گزینه قابل توجهی میباشد که در انتخاب سیستم گریمایشی درست باید به آن توجه داشت. حتی در فصول سرد سال که سایر سیستم ها نیاز به مراحل زیاد و حضور تکنسین برای راه اندازی سیستم گرمایشی  هستند، پکیج ها با فشار دادن چند کلید راه اندازی و قابل استفاده میشوند. که این مورد در کنار هزینه کم تهیه پکیج نسبت به سایر سیستم ها یک امر مهم میباشد.

۲. مزایا و معایب پکیج دیواری

  • پکیج دیواری نسبت به سیستم های مرکزی از طول عمر نسبتا کمتری برخوردار هستند.
  • پکیج دیواری برای متراژهای کمتر از ۳۰۰ متر بیشتر کاربرد دارد و متراژهای بالاتر کمتر کارایی دارند.
  • با تغییر فشار آب در ساختمان (کم یا زیاد شدن) در کارکرد پکیج اختلال ایجاد میشود.
  • اگر فردی مسن، کودکان و افراد با مشکلات تنفسی در منزل دارید باید از اطراف پکیج دور باشند زیرا که اکسیژن و رطوبت را کم میکند.
  • ازجمله اتفاقات زیادی که در پکیج ها رخ میدهد، ریزش آب از پکیج است. اگر در آشپزخانه هست ممکن است باعث ناراحتی باشد و یا مشکلاتی برای وسایل منزل مانند کابینت چوبی یا MDF‌ ایجاد کند.

جمع بندی درباره مزایا پکیج دیواری و معایب پکیج دیواری

اگر شما لیست مزایای پکیج دیواری را مشاهده کنید متوجه خواهید شد مزایای استفاده از پکیج دیواری بسیار بیشتر از معایب آن است.

شما با انتخاب پکیج مناسب هم در زمان، هزینه و دردسرهای سیستم های گرمایشی را گاهش میدهید و هم از بروز خطرات احتمالی جلوگیری میکنید.

 

سرویس پکیج ایساتیس در جهانشهر

نکات مهم جهت انتخاب پکیج ایساتیس در جهانشهر

شماره تماس

۰۹۰۱۲۶۲۶۴۳۲

۰۹۰۱۲۶۲۶۴۳۲

برای انتخاب پکیج مناسب ابتدا باید بدانید پکیج چیست و سپس با استفاده از معلومات خود پکیج مناسب را انتخاب کنید.
یکی از معیارهایی که پکیج مطابق در نظر گرفتن آن انتخاب می‌شود متراژ محیط شما می‌باشد

باید بگویم که برای انتخاب پکیج می‌توانید از دو نوع آن‌ها انتخاب کنید فن دارو بدون فن که پکیج‌های فن دار بهتر از بدون فن‌ها می‌باشند چرا که پکیج‌های فن دار را می‌توانید خارج از منزل یعنی درون حیاط، بالکن و … هم نصب کنید ولی بدون فن فقط قابلبت نصب درون منزل را دارد و به طور خلاصه پکیج‌های فن دار مزایای بیشتری نسبت به بدون فن‌ها دارند.

یکی دیگر از نکاتی که برای انتخاب پکیج باید به آن توجه کرد نوع مبدل پکیج است.
پکیج‌ها در دو نوع دومبدله و یک مبدله در بازار وجود دارند که در نوع دو مبدله آن آب گرم مصرفی و آب برگشتی از رادیاتورها به صورت مجزا از هم گرم می‌شوند ولی در نوع یک مبدله زمانی که آب برگشتی در حال گرم شدن است نمی‌تواند آب مصرفی محیط را تامین کند و از همین جا متوجه خواهید شد که پکیج دو مبدله بهتر از یک مبدله عمل می‌کند.
و همچنین بهتر است بدانید در صورتی که مصرف آب گرم شما زیاد است بهتر است از پکیج‌های زمینی یا مخزن دار استفاده کنید.

جهت تعمیر کولر در جهانشهر به صورت شبانه روزی که یکی از خدمات مهم پکیج دونی میباشد میتوانید کلیک کنید

سرویس پکیج ایساتیس در جهانشهر

محدوده دمایی پکیج های نیو استار ۳۰ الی ۸۰ درجه سانتیگراد می باشد.

مزایای پکیج های ایساتیس

  • کم مصرف در انرژی
  • مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند
  • سیستم محافظ پکیج جهت افزایش ایمنی
  • طراحی زیبا
  • مجهز به سیستم محافظ جهت جلوگیری از یخ زدگی
  • راندمان احتراق بالا
  • مجهز به پمپ سیرکولار
  • راندمان احتراق بالای ۹۰ درصد
  • سیستم هواگیری اتوماتیک
  • مجهز به پرشر سوئیچ و پرشر آب
  • مجهز به سیستم ضد نوسان دمای آب
  • متناسب با برق مصرفی تک فاز ۲۲۰ ولت
  • مجهز به صفحه دیجیتال جهت نمایش اطلاعات دمایی آب گرم مصرفی و رادیاتور
  • نمایشگر دیجیتال پکیج ایساتیس

تعمیر و نگهداری پکیج ایساتیس –  سرویس پکیج ایساتیس در جهانشهر

جهت جلوگیری از خرابی و مشکلاتی مانند گرم نشدن آب، ایجاد سر و صدا و غیره لازم است حداقل دو سال یک بار پکیج را سرویس و اسید شویی نمایید.

سرویس پکیج ایمرگاس در جهانشهر

نحوه تعمیر پکیج ایمرگاس در جهانشهر

شماره تماس

۰۹۳۸۱۲۸۸۶۰۰

۰۹۱۲۶۶۰۸۵۶۳

۰۲۶۳۲۳۰۱۷۵۳

 

 

تعمیر پکیج ایمرگاس در جهانشهر با توجه به علت خرابی آن انجام می‌ شود. برای مثال امکان اینکه پکیج آب را گرم نکند وجود دارد که در این باره باید توجه کنید که علت سرد و گرم کردن آب پکیج چیست و سپس برای تعمیر آن اقدام کنید.
در این مقاله یکی از علت‌های سرد و گرم کردن آب پکیج و راه حل رفع آن را توضیح خواهیم داد.
یکی از علت‌های سرد و گرم کردن آب پکیج جرم گرفتن لوله‌ها است که اجازه ورود آب را به درستی نمی‌دهد و باعث بروز اختلال در عملکرد پکیج می‌شود.
راه حل رفع آن این است که با استفاده از مواد شوینده جرم گیر لوله‌ها را شستشو دهید و پس از آن با آب تمیز بشوید و دوباره لوله کشی را ببندید.
در برخی موارد علت آن فشار کم آب است که نیاز به تعمیر ندارد.
پس برای تعمیر بهتر است ابتدا علت را جویا شوید و سپس اقدام به تعمیر کنید که در برخی موارد اصلا نیاز به تعمیر نمی‌باشد. در صورتی که توانایی تعمیر پکیج خود را ندارید می‌توانید از زرین سرویس مرکز تخصصی نصب، تعمیر و سرویس سیستم‌های گرمایشی در استان‌های تهران، البرز، مشهد، اصفهان، رشت، شیراز، مازندران، گیلان، گرگان و … کمک بگیرید.

کمپانی ایمرگاس مجهز به پیشرفته ترین خط تولید است. تمامی ابزار و ماشین آلات به صورت کاملا اتوماتیک هستند، که همین امر تاثیر عمده ای در کیفیت نهایی محصولات ایمرگاس دارد. پکیج های چگالشی علاوه بر حذف آلودگی های ناشی از فعالیت دستگاه، از ضریب حرارت دهی بسیار بالایی برخوردار هستند. تمامی این محصولات زیر نظر مهندسین مجرب و بعد از گذراندن یک دوره تست کیفیت و بعد از تاییدیه نهایی و ارزیابی روانه بازار شده، و به دست مشتری می رسد.

 

رعایت تمامی استانداردهای بین المللی در ساخت این کالاها موجب شده پکیج های ایمرگاس دارای استانداردهای اروپایی و ۵ ستاره شود. تمامی قطعات اصلی از قبیلمخزن ها، برد دستگاه، پمپ سیرکولاتور، مبدل ها و دیگر اجزای تشکیل دهنده دستگاه همگی از قطعات اصلی و مرغوبق تهیه شده اند، که همین امر تاثیر بسزایی در کیفیت نهایی دستگاه دارد.

از لحاظ کیفیت میتوان پکیج ایمرگاس را جز ۵ برند برتر و مطرح بازار دانست. از دلایل عمده ی کیفیت این محصولات میتوان به این نکته اشاره داشت که این کمپانی سابقه ای طولانی در خصوص طراحی و ساخت سیستم گرمایشی از جمله پکیج دارد. بنابراین هر ساله مطابق نیاز بازار و جدیدترین فناوری های موجود، شیوه هایی نوین در پی گرفته و محصولاتی بی نظیر و مدرن روانه ی بازار رقابت می کند.

سرویس پکیج ایرفل در جهانشهر

کاربرد پکیج ایرفل در جهانشهر

شماره تماس

۰۹۳۸۱۲۸۸۶۰۰

۰۹۱۲۶۶۰۸۵۶۳

۰۲۶۳۲۳۰۱۷۵۳

 

پکیج نظیر گرم کردن محیط و همچنین تامین آب گرم مصرفی یک واحد مسکونی که در ادامه به آشنایی بیشتر کاربرد پکیج ایرفل می پردازیم.

  • گرم کردن محیط منزل این گونه است که آب به واسطه پکیج گرم شده و به رادیاتور و شوفاژ‌ها منتقل می‌شود و گرمای ناشی از شوفاژ و رادیاتور‌ها باعث گرم شدن محیط خواهد شد.
  • کاربرد دیگر پکیج این است که آب گرم مصرفی محیط شما را تامین خواهد کرد و وظیفه آبگرمکن را انجام می‌دهد.
  • شما با خریدن یک پکیج می‌توانید با یک تیر دو هدف بزنید و محیط کمتری در منزل خود اشغال کنید.

نحوه نصب پکیج

  1. نصب پکیج به این صورت است که قبل از نصب باید مکان نصب مناسب را پیدا کنید که نباید در بالای اجاق گاز، سماور و … قرار گیرد.
  2. پس از اینکه مکان مناسب را انتخاب کردید باید لوله کشی را انجام دهید که معمولا این کار را بهتر است به متخصصین پکیج دونی بسپارید.
  3. سپس با استفاده از دریل دیوار را سوراخ می‌کنید و صفحه نصب را با استفاده از رول پلاک و پیچ و مهره می‌بندید.
  4. در مرحله بعدی پکیج را در جای مناسب خود روی صفحه نصب قرار می‌دهید و شیر آب گرم و سرد و ورودی و خروجی را مطابق دفترچه به لوله کشی وصل می‌کنید.
  5. پس از اینکه مطمئن شدید به صورت درست نصب پکیج را انجام داده اید می‌توانید پکیج را به صورت امتحانی روشن کنید.

این روش نصب برای پکیج ایرفل در جهانشهر است که توسط متخصصین پکیج دونی ارائه و نصب می شود.

 

معایب پکیج ایرفل در جهانشهر

همانطور که همه دستگاه‌ها نقوص و معایبی دارد پکیج ایرفل هم علاوه بر مزایای که دارد معایبی نیز به همراه دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

  • پکیج ایرفل در جهانشهر در متراژهای بالای سیصد متر مربع از جمله مدارس، تالارها، بیمارستان‌ها و… کاربرد ندارد.
  •  نسبت به موتور خانه‌ها عمر به نسبت کوتاه تری دارند و زودتر خراب می شود.
  •  در درون واحد مسکونی شما فضایی را اشغال می‌کند.

سرویس پکیج ایران رادیاتور در جهانشهر

پکیج چیست و چه مزایا و کاربردی دارد؟

شماره تماس

۰۹۳۸۱۲۸۸۶۰۰

۰۹۱۲۶۶۰۸۵۶۳

۰۲۶۳۲۳۰۱۷۵۳

 

 

پکیج ایران رادیاتور در جهانشهر نوعی سیستم گرمایشی بسیار پر کاربرد و پرطرفدار هستند که امروزه جای موتورخانه کار گرمایشی ساختمان را انجام می دهند که باعث حذف موتور خانه‌ها و آبگرمکن در منزل شدند. به طور کلی پکیج ها به دو دسته دیواری و زمینی تقسیم می شوند. برای آشنایی با انوع خدمات پکیج دونی مانند: نصب، تعمیر و سرویس پکیج با مه همراه باشید. در گذشته از شوفاژ ها و رادیاتور ها از موتورخانه ساختمان برای نیازهای گرمایشی استفاده می کردند که این کار علاوه بر نیاز به یک اتاق یا انبار داشت هزینه زیادی نیز به همراه داشت. امروزه برای رفع نیاز های گرمایشی منزل از شوفاژ یا رادیاتور از پکیج استفاده می شود که پکیج یک نوع سیستم گرمایشی هستند که همانند آبگرمکن ها و موتورخانه ها وظیفه گرمایش را دارند.
از پکیج ایران رادیاتور در جهانشهر برای گرمایش به وسیله شوفاژ‌ها، فن کوئل‌ها، رادیاتور قرنیزی، گرما از کف و به  طور کلی سیستم گرمایشی‌هایی که با آب گرم محیط را گرم می‌کنند استفاده می‌شود.

مزایای خرید پکیج ایران رادیاتور در جهانشهر

قبل از اینکه به مزایای پکیج های ایران رادیاتور اشاره کنم، لازم است که بگویم گروه صنعتی ایران رادیاتور اکنون بزرگترین تولید کننده انواع رادیاتورهای آلومینیومی، پکیج شوفاژ های دیواری و انواع مشعل(خانگی و صنعتی) در خاورمیانه است و ما افتخار می کنیم که محصولات ایران رادیاتور را در سایت خود معرفی می کنیم و تلاش می کنیم خدمات در خور و شایسته هم وطنان عزیز ارائه دهیم.

برخی از مزایای خرید پکیج ایران رادیاتور در جهانشهر عبارت اند از:

  • سیستم هیدرولیک آن از جنس برنج است که باعث افزایش عمر مفید دستگاه خواهد شد.
  • قیمت پایین و امکانات این محصولات و به صرفه بودن محصولات ایران رادیاتور
  • پکیج ایران رادیاتور از نظر عملکرد برای تأمین آب گرم مصرفی و گرمایش محیط استفاده می شوند. که با توجه به ایمنی بالا و راندمان مناسب، عدم اشغال فضای زیاد جایگزین موتورخانه ها شده است
  • نگهداری راحت تر پکیج ایران رادیاتور و مستقل بودن واحد ها از یکدیگر

سرویس پکیج دونی

سرویس پکیج ایتالترم در جهانشهر

۰۹۳۸۱۲۸۸۶۰۰

۰۹۱۲۶۶۰۸۵۶۳

۰۲۶۳۲۳۰۱۷۵۳

 

توصیه های ایمنی و نگهداری از پکیج ایتالترم در جهانشهر

  • از نصب پکیج در بالای گاز یا کنار موارد اشتعال زا خودداری کنید.
  • از قرار دادن پکیج درمکانی که قابل دسترس کودکان باشد خودداری کنید.
  • جهت نظافت و تمیز کردن پکیج آن را از برق بکشید.
  • خطوط گاز و دودگش را هر مدت یکبار چک کنید و نکات ایمنی را لحاظ فرمایید.
  • حداقل متراژ جهت استفاده از پکیج های دیواری ۶۴ متر می باشد.
  • از دست زدن به پکیج هنگامی که دستانتان خیس است خودداری کنید زیرا ممکن است دچار برق گرفتگی شوید.
  • اگر پکیج را در تراس ساختمان نصب می کنید حتما توجه کنید که دستگاه مدام روشن باشد تا در فصول سرد سال دچار یخ زدگی نشود.
  • از فیلتر یا سختی گیر پلی فسفات جهت جلوگیری از ایجاد رسوب در پکیج استفاده نمایید و هر مدت یکبار آن را تعویض کنید.
  • از یک پکیج همزمان برای دو واحد مسکونی استفاده نکنید زیرا پکیج ظرفیت محدودی در تامین آب گرم مصرفی دارد و نمی تواند دو واحد مسکونی را همزمان تامین کند.

معمولا جهت تامین گرمایش محیط از پکیج در کنار رادیاتور، فن کوئل و یا داکت اسپیلت استفاده می کنند. هنگام استفاده از پکیج با فن کوئل یا رادیاتور حتما به میزان دهد یا فشار پمپ دقت کنید تا آب گرم بتواند به راحتی به مدار گرمایشی فن کوئل یا داکت اسپیلت برسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان پکیج دونی تماس بگیرید.

شرکت تاسیساتی پکیج ایتالترم در جهانشهر با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند. ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

سرویس پکیج اماتیس در جهانشهر

نحوه انتخاب پکیج اماتیس در جهانشهر

۰۹۳۸۱۲۸۸۶۰۰

۰۹۱۲۶۶۰۸۵۶۳

۰۲۶۳۲۳۰۱۷۵۳

 

 

برای انتخاب پکیج مناسب خانه شما باید به متراژ ساختمان و به میزان مصرفی اب و … توجه داشته باشید که بتوانید مناسب ترین پکیج برای رفع نیاز خود تهیه کنید. همچنین به عمودی یا افقی بودن مسیر خروجی دودکش توجه کنید که چگونه هوای تازه جهت احتراق وارد پکیج می شود.

در صورتی که می خواهید پکیج را در بیرون از ساختمان نصب کنید حتما از پکیج های فن دار استفاده کنید زیرا ایننوع پکیج ها می توانند کیفیت هوای را بهبود و تنظیم کنند.

از پکیج های دو مبدل بهتر است در متراژ ساختمان های بالاتر از ۱۲۰ متر باشد استفاده شود.

هنگام انتخاب پکیج مناسب برای ساختمان مورد نظرتان حتما متراژ محیط را در نظر بگیرید و از فرمول زیر جهت بدست آوردن ظرفیت مناسب استفاده نمایید:

  • جهت استفاده در محیط های اداری: متراژ محیط × ۱۰۰ کیلو کالری
  • جهت استفاده در محیط های مسکونی: متراژ محیط × ۱۵۰ کیلو کالری

تعمیر پکیج اماتیس در جهانشهر

ممکن است در استفاده از پکیج های دیواری با مشکلاتی از قبیل نشتی آب، گرم نشدن آب گرم مصرفی، از کار افتادن برد پکیج، شنیدن صداهای غیر طبیعی و… رو به رو شوید در این موقعیت اگه اطلاع کافی یا آموزش ندیده اید بهتر است برای عیب یابی یا تعمیر آن با ما تماس بگیرید.

سرویس پکیج دیواری و زمینی

اگرمی خواهید هر ساله با مشکلاتی چون ایجاد سر و صدا، گرم نشدن آب و… مواجه نشوید بهتر است با متخصصان مجرب و ماهر تماس بگیرد که سالی حدودا یک ابر سرویس کامل پکیج داشته باشی اینکار ضمن بهبود بخشیدن به کارکرد پکیج از پیشامد هزینه های اضافی جلوگیری می کند.

 

قطعات تشکیل دهنده پکیج آماتیس در جهانشهر

  کیت جرقه زن ها

  فن

 پمپ آب

 شیر سه طرفه

  ورودی شهر ۲۲۰۷

 بوبین شیر گاز

 خروجی و ورودی ترانس منبع تغذیه

 پرشر فن

 فیوز حد

 ماژولار شیر گاز

 یون حسگر

 فلو سنسور

 گیج و پرشر آب دیجیتال

  سوکت دیس پلی

 NTC گرمایش و آب گرم مصرفی

 ترموستات اتاقی